Trwa kampania społeczna Głównego Inspektoratu Sanitarnego „Melanż – oczekiwania vs. rzeczywistość”. Uświadamia ona młodzieży zagrożenia wynikające z uzależnienia od różnych substancji.
- Chcemy w jakiś oryginalny sposób zwrócić uwagę młodym ludziom, że sięganie po używki to błędna, zła droga - mówił w telewizji informacyjnej Marek Posobkiewicz. Kampania przygotowana przez Inspektorat składa się z 10 klipów. Aktorzy pokazują w nich, jak młodzi ludzie postrzegają samych siebie po zażyciu różnych używek i jak w tym samym czasie widzą ich inni.
Dowiedz się więcej o kampanii „Melanż – oczekiwania vs. rzeczywistość”
***
Projekt Głównego Inspektoratu Sanitarnego realizowany jest w ramach Programu Szwajcarsko-Polskiej Współpracy. Działania GIS wpisują się w Profilaktykę zdrowia – Promocję zdrowego trybu życia oraz zapobieganie chorobom zakaźnym na poziomie krajowym i na obszarach koncentracji geograficznej.
Instytucje realizując projekty z tego zakresu, prowadzą różnorodne działania informacyjne i profilaktyczne, kampanie społeczne oraz szkolenia. Wszystkie o zasięgu ogólnopolskim, skierowane są do ogółu społeczeństwa, ze szczególnym ukierunkowaniem na dzieci i młodzież, kobiety w ciąży oraz pracowników sektora ochrony zdrowia.
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się